tisdag

Egentligen har jag inte tid att sitta här och blogga, men jag blir så less på att göra tyska. Ikväll har jag iallafall lyckats ta skoterkörkortet liksom resten av gruppen, GRATTIS TILL OSS!!
Jag har även påbörjat packningen till Kittelfjäll, längtar som tusan!!=D

Till Felle som bad om denna lista och ni andra som inte tänkt på dessa saker :
- Termos,
 Plastpåsar,
 matlådor,
 kåsor,
 tomflaskor och allt annat som är bra att ha med när vi ska ta med mat till backen och äta där.
- Roliga spel.
- Stjärtlappar (nödvändigt;))
Kommer inte ihåg allt, men här var några saker från våran lista med saker som är lätt att glömma men bra och roliga att ha med!


Tänk att sitta framför en varm sprakande eld nu, det hade inte varit fel.
/ee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis grattis! Måste kännas väldigt bra! :D

2010-01-19 @ 22:13:20
Postat av: fellisen

tackaaaar miss eriksson!

heheh vet dock inte om jag har någon stjärtlapp i min ägo. Men letas skall!

2010-01-20 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0