rubrik



Jag vet inte hur jag ska börja inlägget, min hjärna vill gå och sova men jag tänkte att det var dags att uppdatera litegran eftersom det var ett tag sen sist. Jag har haft fullt upp och när jag inte haft fullt upp har jag varit så trött att jag inte orkat sitta upp här vid datorn. Men hur som helst, här är några saker som hänt sen sist jag skrev:
ο Varit och sett nyårsrevyn för första gången i mitt liv. Den var super bra och superrolig!
ο Bowlat med Majs, Felle, Josse, Ante, Jocke och Simon. 
ο Jobbat, jobbat och jobbat = pengar, pengar, pengar!:D
ο Shopping och fika på stan med ante.
ο Myst med ante♥
ο Ätit mycket, mycket goda saker! (kanske lite för mycket gott)

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0