När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd

Goderafton båd herre och fru! Idag hade jag skola mellan nio och elva. Åt skollunchen som smakade godis(kebab) och gick sedan en sväng på stan med några fina bridz. När jag kom hem följde jag med mamma och lillasyster till Solbacken.

Nu degar jag med chirre och choklad. Har suttit framför tv apparaten tillsammans med min familj hela kvällen och kollat på Let´s dance som måste vara världens tråkigaste underhållning. Men det gjorde egentligen inte så mycket eftersom att jag är för trött för att finnas. Tänkte bädda mer mig själv och hoppas på att sova länge imorgon, vilket jag i och för sig inte tror kommer bli något större problem.


Jag vill åka utomlands. Jag vill till Avan. Jag vill steka bort min blekhet och cykla i shorts.

Natti/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0