love life


älskar dig min sötis♥

Ännu en underbar soldag, dock var det inte mycket solande för min del. Efter skolan gjorde jag matte och åt middag hos mormor. Efter maten cyklade jag till ante och vi cyklade vidare till Ica där vi köpte "pluggodis" (vindruvor) för att ha under våran pluggkväll. Vi bestämde att istället sitta på var sitt håll och skriva kan vi sitta vid var sin dator hemma hos mig och göra läxa. Mycket trevligare! Så nu känner jag mig ganska förberedd inför imorgon och svenskan är nästan klar=D 

Imorgon efter nationella ska jag, Emma, Josse och Lisa belöna oss med att ta bussen till umeå för en shoppingdag och när vi kommer hem hoppas vi att våra vänner dukat upp surströmmingen hos Moa:):)

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0