gonatt

gårkvällen började med innebandyavslutning, först lekar i kägegympan och senare mat, prisutdelning och tävlingar i matsalen. Trevligt! Efter det cyklade jag och Linn ner till älven där vi träffade blandat folk, vilket var mycket trevligt! Det är många man nästan inte träffat sen vi gick ut 9:an. Efter grillning vid älven cyklade vi vidare till sportfältet coh spelade fotboll. Kvällen avslutades senare med att somna i hjärtats famn.  HELT KLART EN TOPPENKVÄLL!

Idag har jag och ante ätit glass i den underbara solen, spelat kubb, och haft det allmänt bra. Efter maten cyklade jag. Felle och Linn ner till stan med våra cyklar coh tog bussen hem. Var inte alls så jobbigt som förväntat med min idealcykel eftersom jag hade trevliga och glada tjejer som gjorde att cykleturen blev en rolig grej!

Här kommer några bilder från avslutningen:):)

(tagna från ericaawii.blogg.se, där finns även fler snygga bilder;))

Nu väntar kvällfika och sängen. /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0