helgen

Nu börjar helgen närma sig sitt slut. Detta har jag hunnit med:

-Valborgs var jag med goa människor och hade trevligt tills vi gick till kyrkholmen där en massa folk var, det var inte folket som var tråkigt utan det luktade sjuk mycket rök så jag klarade inte av att vara där. 

-Igår: Ante hela dagen, vi såg film, åt en massa gott och åt middag hos Mormor. Till mormor kom även min sjuka kusin Moa och spelade Fia med oss. TREVLIGT!

-Idag: Vaknade i antes famn vid halv 12♥ Vi har inte gjort speciellt mycket idag, spelat kubb, hjälpt Lisa att sätta upp stutsmattan och myst.

det var min helg det!
Nu ska jag sätta på bastun, göra hårinpackning och läsa min nya tidning.


puss på dig!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0