LINN

Undra sa flundra om jag har några pigment alls. Är kritvit, verkligen. Jag bländas av mig själv. Sitter därför ute och njuter av det fina vädret. Igår var Malin, Julia, Signe och jag i Umeå och shoppade samt åt på donkeli-donken. La mina sista födelsedagspengar på en väska, ett par leggings, ett ljusrosa nagellack, ett par örhängen och ett lypsyl. För en gångsskull kanske, kanske jag kan lägga ut en bild på det...sen.

Nu ska jag nog ta mig en powernap. Blev inte särsilt mycket sömn i natt, somnade sent och vaknade tidigt. Om tre timmar ska jag dessutom befinna mig i gympan tillsammmans med innebandylaget och spela lite, mest på skoj. Sedan ska vi äta middag och ha allmänt trevligt. Kanske blir det Ben & Jerrys också, hehe. Kanon kommer det bli i alla fall!


Nämen, nu kom denna vackra brutta to my altan. Vi ska steka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0