Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen.



Igår cyklade brudarna ovan och jag till stan för att lämna cyklarna där eftersom att vi behövde en till frilufts imorgon. Men inte blev det något cykeläventyr, det flyttades till nästa vecka istället, hehe. Men det spelar inte så stor roll egentligen. Använder ändå aldrig min "cykel på köpet". Har fått en fin ny av mormor och morfar som fungerar miljoner gånger bättre. Min favvokille följde sedan med hem från staden och sov över här i Kåge♥

Dagen har bjudit på lek i lekparken vilket var trevligt värre. Jag fick mig också en butterbulle efter lite omständigheter.

Nu ska jag läsa mitt friluftshäfte. Prov imorgon. HEJDÅ RÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0