MÅNDAG DEN TREDJE MAJ



Helgen har varit suprusdyprus! I fredags fick jag jobba på Blomsterlandet för första gången på ett halvår. Kul, kul. Efter jobbet åt tjejerna och jag på Wook and Roll. SUSHI, vilket jag hann äta tre gånger förra veckan för övrigt. På kvällen umgicks vi med en massa trevliga personer, senare sov jag hos finaste Hampen. På lördagen tittade jag på fotboll och på söndagen, igår, fyllde jag 17. Tack för alla fina sms, inlägg, gratulationer, presenter...

Idag har jag fikat på Waynes, gått lite på stan, hämtat Annas tröja hos Rebban och sovit. 

Nu ska Emma och jag färga det hår som växt ut och bildat en fin, grå centimeterrand på skallen. 

HEJDÅ HEJDÅ 

Kommentarer
Postat av: rf

hahah så himla söta:]

2010-05-04 @ 10:24:45
Postat av: Malin

hahahahh grått ;) lilla limpan ;) jag tror inte en sekund på att ni börjar bli gråhåriga ;)!

2010-05-04 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0