ÅTTA MÅNADER linn

Har just varit en sväng till Solbacken och inhandlat lite goa grejer med Hampus. Glögg, chirre, dipp, gräddfil och kvällens finmiddag: NUDLAR av rätt märke ofc. Hampe gör vitlöksbröd och jag städar...snart i alla fall. Utlandsresa kanske bokas imorgon? Och jag velar fram och tillbak, ska jag fara eller inte är frågan. Far ju trots allt till Turkiet i två veckor typ 15 dagar efter.

Nä, nu ska jag göra fint. Äta och må. Sen ska jag hinna med lite Engelska. På återseende, lovar.


Lägger alltid in osammanhängade bilder, så jag gör väl ingen skillnad på det idag. Världens finaste syster i alla fulla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste följa <3

2010-11-22 @ 20:22:32
Postat av: den där systern

taaaaaaccckkkk!!;)

2010-11-24 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0