Tidsfördriv ( jag vet att du inte tycker om listor linn, hehe)

hittade denna på bästa emilias blogg.

FÖR 15 ÅR SEN...Var jag extra snäll vid denhär tiden eftersom tomten kollade igenom fönstret och såg om jag var snäll och värd julklappar!

FÖR 10 ÅR SEN...
hade jag fortfarande en levande pappa som var jättebusig och snäll

FÖR 5 ÅR SEN...spelade jag fotritz på varenda rast och var smått uppkäftig

FÖR 3 ÅR SEN...
Gick jag i 8an coh hängde med mina kompisar hela tiden, både på skolan, efter skolan, på kvällarna, helgen, loven osv. (Vi kallades tydligen "plastgänget" haha;)

FÖR 1 ÅR SEN...hade jag lärt känna många nya härliga människor i min nya klass.

FÖR 6 MÅNADER SEN...
gick jag ut 1an och firade det med en otroligt trevlig kväll

FÖR 3 MÅNADER SEN... hade jag varit tillsammans med världens bästa kille i 2 år

FÖR 1 MÅNAD SEN...
fick vi novemberlov och ante for till USA

FÖR 1 VECKA SEN...
var jag på skolan, besökte resia med brudarna, åt mat hos mormor och myste med ante

IGÅR...
Vaknade jag upp i stockholm med träningsverk i ena armen efter shoppingen, åkte pulka, flög hem och slutligen myste jag med älsklingen hela kvällen. Såg även ensam mamma finalen

IDAG...
Är jag sjukt trött och huvudet värker, är hemma från skolan men jag ändå pallra mig mot Ica för att jobba ikväll.

IMORGON...
ska jag på teorikurs (bil) efter skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0