30 NOVEMBER 2010

Kvällen har bestått av innebandy på Kaplan. Just nu vill jag spela den sporten mest hela tiden, det är grymt kul med ett sådant fint lag som vi har alltså!

Har just duschat (ja, lite äckligt kanske med tanke på att vi slutade vid sju). Nu ligger två tvätthögar och väntar på mig. Dessutom har jag klädesplagg och annat tjafs som ett täcke över mitt golv. Om det finns något jag verkligen ogillar extremt mycket här i livet är det att städa... När jag flyttar ska jag ha städhjälp, kosta vad det kosta vill.

Hampe kommer om lite mindre än en timme och sover med mig. Min rygg behöver lite massage också, hehe.

Imorgon börjar julkalendern vilket blir myz. Mindre myspys blir det hos tandläkaren kvart över åtta då jag ska dra en visdomstand. Tycker att bedövningarna för det är kopiöst långvariga...AJA nu ska jag vara duktig.




Kommentarer
Postat av: LisaH

Linn lever hollywoodfru med städhjäp, jag vill också!!!

2010-11-30 @ 22:34:53
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0