30/10-10

Howdy, howdy! Igår var jag hos Emilia med vänner vilket var mycket trevligt. Idag har jag jobbat i cirkus sex timmar. Lyckades nästan ta död på laminatorn... jag tänkte att det skulle gå fortare att lägga pappret med långsidan uppåt men maskinen smälte hela alltet i en enda klump och det hela fastnade. Så lite skakis ropade jag på Linnea och tack vare henne slutade det hela finfint. Har tidigare råkat spilla ut en mugg med varmchoklad över en kassa så den pajat. Att förstöra en kassa räcker kan jag tycka.

Hur som haver, är hemkommen för ett bra tag sedan. Har tittat på den spännande hockeymatchen och nu är det matdax. Fisk. Gott. Gott. Gott. Vid nio sätter jag mig på bussen för jag ska sova hos Hampus.


Imorgon ska jag till Avan. Till mormor. Och till morfar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0