01.06

Efter skolan gick jag till scorett och köpte mina efterlängtade pjuks som jag velat ha så länge. När jag kom hem cyklade jag till jobbet, av 16 bilar som lottas ut i hela landet hade vi en vinnare på ICA idag, helt sjukt, grattis grattis till henne!! annat som är roligt är att min kollega malin är nominerad till landets bästa kassörska (det är hon väl värd) och att vår reklam har utsätts till bästa lokala reklam som någonsin gjorts!! Efter jobbet har jag hängt med Lisa, Malin och felle hos Moa, vi såg meangirls och åt chips. Myspys.

Nu ska jag se ph och vänta på att ante ska komma hit och krypa ner brevid mig. godnatt♥


jag saknar ljusa varma sommarkvällar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0