MÅNDAG


Hade på mig dessa idag och jag varken ramlade eller snubblade utan att ha övat i helgen, jag är nästan stolt över mig själv! (jag och klackerskor är inte så bra vänner om man säger så, även fast dom är låga)

Samtalsuppgiften är bort gjord, cykelorienteringen i 1.5 med, liksom jobbet och hela dagen. Skönt! Slutade 4 och började 5 vilket innebar att jag hade en timma på mig att cykla till kåge med spagettiben, äta, duscha och ta mig till jobbet. Var omöjligt, blev försenad. Då var det tur att jag har snälla arbetskamrater och chef. Dom tyckte att det var iallfall tur att jag hittade ut ur skogen och tog mig hem!

Nu ska jag se ett avsnitt och sedan hälsa på john blund, sovgott!!



Kommentarer
Postat av: emilia

jag tyckte du va otroligt duktig i dina skor emma;)

2010-09-27 @ 22:11:57
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0