SOVA, SOVA, SOVA, SOOOOVA

Imorse klev jag upp och klädde mig enligt lager på lager principen, för att inte frysa för mycket på Dags bondgård. Jag gjorde fika. Packade innebandysaker. Väckte  Hampen och slutligen sprang vi tillsammans till bussen. Just innan vi skulle stiga av på busstation fick jag ett samtal av  Emma, hon berättade att Dag var magsjuk. Anton blev ledsen, Josse sur och Eric arg. Det hela slutade med att vi strejkade och struntade i skolan. Eftersom att Hampus inte hade någon skola idag for vi till honom och sov fram till min träning började. Mys.

Nu ska jag slagga, typ det bästa som finns. Förresten så älskar jag min pojkvän och att vi varit tillsammans i ett halvår...igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0