Linn

Innebandyn har dragit igång (missade första träningen, skam på mig) så imorgon blir det att ta en tur in till staden för att hitta en ny klubba som förhoppningsvis ska vara mig trogen under hela säsongen... Imorgon blir det även att lägga ut möbler på blocket tillsammans med kusinvitamin som just kommit hem till Sverige efter en tre veckors lång visit i Brighton. På kvällen bjuder bioduken/mamma tjejerna i familjen på Bridesmaids. Wieho.

Sen kanske jag får min efterlängtade tripp till stugan trots allt. På torsdag brummar troligtvis jag och Hampe iväg till Kittel över helgen, eller hur blev det med klassfesten? Och då innebär ju alltså detta att det inte blir någon träning på torsdag heller...åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0