HOME SWEET HOME

Men jag längtar redan tillbaka. Fast nog är det allt bra hemma också. När jag kom hem från flyget kom Ante med glass, godis och dricka som vi for och fikade upp i hans båt, medans vi satt i solen och myste. Har även varit förbi mormor en sväng och sagt hej och allt jag berättade hade redan min kusin hunnit sagt. Till middag blev det fil och kalla korvskivor, som jag längtat;)!

Ikväll hade jag funderingar på att springa men ångrade mig lika snabbt som jag kom på iden. Ska plugga lite nkb och sedan kommer hjärtat hit och förhoppningsvis sover här♥


FÖR MIG ÄR DU HELT PERFEKT♥

(bilder från resan kommer)


Kommentarer
Postat av: emiia

welcome home sugerbabe<3

2011-06-06 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0