Mitt sommarlov har börjat riktigt bra

Min helg var fullsmockad med trevligheter. Skolavslutning på fredagen och en vistelse i Piteå mellan lördag och söndag tillsammans med bästaste Signe och våra mammor. Där blev vi bjudna på mat i massor. Hotell, show, bad, sol, shopping med mera. Otroligt roligt hade vi i alla fall♥

Igår tog jag äntligen körkortet, vilket känns som en otrolig lättnad. Nu ska jag stoppa något i magen, röja undan på mitt rum eftersom att pappa snart kommer med sin klass 4B och bjuder på fika (läs river huset). Sedan tar jag bilen till mormor och morfar. Vi ska fira gårdagens stora händelse med jorgubbar. Mums♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis linnet!

när far du till utlandish= hinner man träffa dig?!?!?!?

2011-06-14 @ 23:30:24
URL: http://felicialindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0