2 JUNI


Rhodosbrudarna steker antagligen för fullt just precis nu och det vore ju en stor lögn att säga att jag inte är avundsjuk på dem. Men snart är det ju min tur. Dessutom bokade Josse en resa till samma resmål samtidigt som vi är där. Vi två ska vara kungarna i baren säger jag bara!

I alla fall är det skönt med långledigt och väldigt najs med skolavslutning nästa fredag. På lördag-söndag efter det drar Signe och jag iväg med våra mammor på en tripp till Piteå (eller de drar iväg med oss (på en liten födelsedagsresa)) vilket ska bli mycket trevligt!

Nu ska jag stoppa något i magen, sedan cykla till Solbacken med mammas cykel för att kopa ett nytt däck till min. Det behövs när innerslanden tittar ut på flera ställen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0