21 JUNI 2011

Gårdagen började med att jag och mamma cyklade ner våra cyklar på service, efter det gick jag på stan med Felle, Moa och Emma. Hämtade ut korten från engångs- och undervattenskameran, shoppade en hel del (2 t-shirtar, jeansshorts, mjukisbyxor från cubus och en BH,) och självklart fikade vi också. På kvällen umgicks jag med min kära pojkvän. Gick även över till antes granne klas (där Lisa var) en snabbis för att prata om midsommar! Är så himla taggad, tror det kommer bli kanon!

Idag ska jag städa lite på mitt rum, göra lunchlådor med innehåll korvstroganoff (vilket betyder korvstroganoff 4 luncher irad, men det gör absolut ingenting), kanske träffa Linn och Moa för fika och ta bussen till stan för att hämta hem min älskade cykel.


Kommentarer
Postat av: din looooover

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-21 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0