HEMMA FRÅN BARCELONA

I morse vid halv 11 landade jag på Skellefteå Airport efter en trevlig weekend till Barca med halva jobbet. (Resten har kvar det till nästa helg). Vi har haft fullt upp hela tiden, ätit två 3-rättersmiddagar, och en 3-rätterslunch, drickigt vin till lunch och middag, åkt segway, varit på vingård och vinprovning, gått omkring i shorts och linne, suttit på en beachbar och njutit av solen som steker och "njutigt" av den äkligaste drink jag någonsin druckigt, shoppat och haft det riktigt roligt! Dock hade jag gärna stannat någon dag till så att jag skulle ha hunnit shoppa mer och badat!

 
En bild på världens bästa chef som bjöd oss till Barcelona över helgen, TACK FÖR RESAN!!!


(ps. mer bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0