31/10-11

  • Helgen bjöd på jobb och cykelfest vilket var supertrevligt. Måste göras om helt klart!
  • Idag har jag bundit fyra kransar och jag ska hinna med 27 till innan denna vecka är slut. Känns just nu lite stressigt men det ska nog gå bra med lite hjälp från mina päron och morfar.
  • Snart dressar jag om till träningskläder och sätter efter det kurs mot Kusmark för att träna min älskade tantgympa tillsammans med mamma.
  • Nu ska jag gå till vardagsrummet och fixa så att Ensam mamma söker spelas in klockan åtta. Veckans höjdpunkt, så det får inte missas!!!!


    Min lillasyster var med och tillverkande en krans till mormor som fyller 70 år imorgon♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kommer ihåg min beställning va? ;) kanske har en till som vill köpa en om du fortfarande tar emot beställningar!! =)

2011-10-31 @ 19:30:38
URL: http://sundbergemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0