I LOVE MY LIFE

Sitter och laddar upp bilder på fujidirek för framkallning. När jag tittar på bilderna inser jag hur mycket jag farit hit och dit dom senaste 5 månaderna. Vougga med SPFL3, Rhodos med tjejerna, Rhodos med Ante, en roadtripp till Luleå/Haparanda/finland, Höstvandring i Hemavan, Stockholm med vänner, Barcelona med jobbet och förutom det har jag varit till Umeå några gånger, piteå och andra korta svängar. Och inte nog med det så far jag mest troligt till Indien på projektarbete om mindre än 3 månader och om mindre en 5 månader bär det av mot Thailand med mamma och Lisa!!! Och inte nog med det tänk så kul jag har det hemma med mina vänner och pojkvän mellan resorna, kan inte annat en säga att jag lever i en drömvärld just nu och känner mig väldigt bortskämd! 
 

Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Töntar på segway?;-)

2011-10-17 @ 19:34:32
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ful

2011-10-19 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0