23:e

Den första januari drar Ebba, Emma och jag till Indien i två veckor. Vi ska arbeta som volontärer och jag tror att det kommer bli ett minne vi sent glömmer. Dock är vägen dit lång, men det är bara att kämpa på. Så, vill du skänka oss några tusenlappar är det bara att höra av dig.

Ska nu kila in i köket och hjälpa pappa med maten. Älskar kött, det är livet. Senare ikväll bär det av mot staden tillsammans med några fina brudar där jag bara får titta och inte köpa (sparar alla mina peningar till Stockholm). Hoppas vi fastnar på något fik eller så, är fortfarande lite lätt mörbultad efter fyra dagars vandring i fjällen.


Bilden föreställer min finaste syster i hennes finaste simglasögon. Imrogn kommer jag spendera dagen med henne och vi ska ha det allmänt mysigt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0