TISDAG 6 SEPTEMBER

Projektarbetet har satt igång men bankkontot som vi skapat speciellt för arbetet ekar ännu tomt.
Jag har öppnat matteboken eftersom att vi har prov på fredag och jobbat 3 tal (fastnade och beslöt mig för att ta ett break).
Om två timmar brummar jag iväg till Ica för att köpa en gainomax protein bar, sen till Emma och efter det vidare till Kaplanskolan för att ännu en gång springa (skulle jag tro)  till dess att middagen är farligt nära att komma upp.
Efter träningen kommer Hampedampe hit (+mina tre nya par skor som han hämtat ut åt mig).

Nae, nu ska jag göra ett nytt försök med matten.






Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2011-09-06 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0